fredag 8. april 2011

Og vi gratulerer

GURO! Hun har nemlig fått vertsfamilie i dag! Gratulerergratulerergratulerer :D
Hun skal til Lee's Summit ved Kansas City, Missouri. OG det er ikke langt fra meg! Jeg har fikset en aldri så liten illustrasjon som viser dette (se så praktisk og teknisk anlagt jeg er):


Det er faktisk så nærme hverandre (bare en liten ubetydelig stat i mellom oss) at vi kan være så heldige å møte hverandre i løpet av året! Det hadde bare vært herlig! :D
Guro, du er best, og jeg unner deg å få familie. Det er helt ufattelig spennende og morsomt. I can tell.
Vi skal til USA, muffin!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer, Guro! <3
    (Det er forresten bare å legge seg flat og tilbe fotografen til det bildet av deg og Guro. Rett og slett et mesterverk)

    SvarSlett
  2. Du er så søt Merete! Jeg gleder meg masse, og vi må få ti et møte! Love u <3 <3 USA!!!!!! MUFFINS <3

    SvarSlett