tirsdag 12. april 2011

New nails, new design

10 kommentarer:

  1. usa-fetish going on? :D ehehe
    må si jeg liker neglene dine da OG det nye designet!

    SvarSlett
  2. OMG!!!!! super kult!!!!!! æææææh, dør litt her! Jeg vil også ha usaflagg på neglene!!!!!

    SvarSlett
  3. Hurra, du gjorde det! Og så fint det ble! :D

    SvarSlett
  4. USA <3 Jeg kan tegne på deg imorgen, Guroo :D
    Tusen takk, dere! Jeg er veldig fornøyd :D

    SvarSlett
  5. ÅÅåå, fett! :D
    IiiÅÅ, fine bilder!

    SvarSlett
  6. Hvor ble kommentaren min av? Borte? Ok---- gleder meg til å se neglene på nært hold :-) Og bakgrunnsbildet er herlig....

    SvarSlett
  7. Hvor har du tatt disse ville bildene? Jeg kan forretsen skaffe deg en blitz til kameraet ditt for rundt 500.

    Hilsen din kule bror, Fredrik ;)

    SvarSlett
  8. Takk, alle sammen! :D
    De er tatt på det ville kjøkkenet. Det hadde vært supert, Fredrik! :D

    SvarSlett
  9. OMG OMG OMG OMG! Du er vakker! <3
    Digget det, du er awesome :D

    SvarSlett
  10. Fin blogg :) Jeg skal også til USA, bare med AFS ;) Skal til Hampden i Maine! Linke meg?

    SvarSlett