søndag 15. april 2012

Slækkern.

Blaeh. Ja, jeg er veldig lei for at jeg ikke har blogget på..tja...er det en uke nå?

Her har dere et bilde av meg for å gjøre dere glade.
Better now? Var det ikke det jeg tenkte.

UPDATES:
- Isaac og Owen feiret bursdagen sin på lørdag. 2.5 time med tiåringer som løper rundt etterfulgt av kakee! Eksklusive bilder og mer om bursdagsfesten finner dere her!
- Jeg har sett The Grudge for første gang i mitt liv. Ikkje braa. Slutten ga så lite mening.
- Jeg jobber med en issue speech i English. Jeg valgte å snakke om global warming, så: Prepare yourselves, Americans. Fysikklæreren min hevder at: "Those Europeans...they've been fed a LIE!" Tøv. Men bare vent dere. Merete will show you the light. You will become believers.
- Til deg som lurte på om det er vanskelig å få gode karakterer på amerikansk skole: nei. Nei, nei, nei. Det er det letteste i verden. Alt er multiple choice. Ingenting å bekymre seg for! En måned inn i året så er du vant til at undervisningen er på engelsk, og livet er supert.
- Jeg har blitt sykt bola. Lover.
- På fredag drar jeg på Grand Canyon-eventyret mitt! Det er så absolutt verdt å ofre Prom for det. Aææh, jeg er så spent! Jeg skal få soloppganger, solnedganger, stjernehimmelen og alt mulig der. Det blir nok et av de vakreste tingene jeg får se i mitt liv. Bortsett fra når jeg ser mamma igjen da, såklart.
- Nåværende amerikanske favorittgodteri: Rips. Det er grønne og røde sure greier. De er best. Jeg finner litt kvalitet innimellom all masseproduksjonen her altså. Litt.
- Måå kjøpe meg joggesko snart. Bare så dere vet det.
- Jeg begynner å innse at mine dager her er talte, og det er litt deprimerende. Jeg har blitt glad i så mye her.
- Nå sovnet foten min.
- Nå prikker foten min. Ah, the pain.
- Nå gikk det over.
- Mine norske venner har gått tomme for ting å snakke med meg om. Dette er en tilfeldig, helt gjennomsnittlig, skypesamtale:
- Snart er jeg en voksen...etter norske standarder. Giira! Jeg ønsker meg en flaske vin til jul, mamma.
- ....
- Nå har jeg bedret den dårlige samvittigheten jeg hadde over å ikke ha blogget på en stund. Kjære, standhaftige lesere, jeg elsker dere.

4 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se deg også. Nedtellingen har begynt :-) Håper virkelig du får en fantastisk opplevelse i Grand Canyon. Jeg skulle også gjerne vært med. God tur, jenta mi. Mamma <3

    SvarSlett
  2. Du må ha det kjempefint i Grand Canyon!
    Selvfølgelig ellers også, overalt. I går sovnet min for også, sykt! Tilfeldig? Neppe! :)

    SvarSlett
  3. engelsktimen min ble så mye bedre når jeg så bildet av deg hahahah

    SvarSlett
  4. Hei Merete, ja vi savnet bloggerier fra deg :-) Lørdag gikk Eirik og Magnus deres siste skirenn, bakkesprinten i Kirkerudbakken. Tøffe greier, og de måtte gå løypa i tre heat, men de ble nr. 1 og 3 - to glade fettere! Det var strålende sol, og Mette hadde også tatt turen bort for å se gutta. I dag kom det snø og haggel, men ikke så mye da. Siste krampe fra kong vinter, og han lager det kaldt her, brrr. Når jeg ser kunstneren i deg Merete, jf flotte Harry Potter bursdagstegning m.m, så lurere jeg veldig på hva du kommer til å velge videre på din vei :-) Kos deg videre i USA. Klem tante K

    SvarSlett