søndag 8. april 2012

Påååske.

I dag fikk jeg en kurv med påskegodt! En litt annerledes påske. Variasjon gjør nå livet langt mer spennende. Neste år blir det tilbake til tradisjonelle påskeegg.

Vi spiste en god middag i kveld. Lammelår, poteter og aspargus. Mmmm. Supergod mat, og koselig familietid.
Etter middag gikk vi en tur i Happy Valley. Sol og vakkert lys. Skogen der er som i et eventyr. Grønt teppe på bakken, lite underskog, og høye trær.
Owen!
Isaac!
I går spilte jeg Lazer Tag med Kendall, Shelby, Brennen, Tyler og Daniel. I USA heter det ikke Redzone -- it is LAZER BLAZE. Vi deltok i to spill. Første var en solokamp. Needless to say, jeg var langt nede på lista når det kom til poeng. Men..noe må ha skjedd mellom spill 1 og spill 2. I den andre omgangen, en lagkamp, forvandlet jeg meg fra komplett inkometent til en hardbarka morder. Ikke en gang den lille gutten som umulig kan ha vært eldre enn 6 år slapp unna. Ingen nåde. De fikk alle smake min styrke og vrede. Gamer-venner, vær stolte. Jeg var best av alle i gjengen! Big day, big day. Scoret riktignok ikke høyere enn 10 av 30 totalt. ...Detaljer, detaljer.

I morgen er det en ny skoleuke. Jeg har bare 8 uker igjen før skoleslutt! Siste skoledag 31. mai og graduation 1. juni. Gleder meg! ...og gruer meg -- for det er ikke lenge.

2 kommentarer:

  1. Hei Merete! Så søte påskeegg dere laget :-) Vi kom fra fjellet og hytta søndag ettermiddag, og det er kaldt her ja. Ikke snø på fjellet, men hardt i bakken, så vi fikk gått noen turer - nordmenn som vi er :-) Her hjemme kom det faktisk snø i hele går, så da ble det inne aktivitet med rydding av skuffer og skap (fikk startet ihvertfall) Klem fra tante K

    SvarSlett
  2. Hei :D Jeg lurte på en del ting. Jeg holder på å lage blogg med blogspot men jeg vet ikke hvordan jeg får til header ! kan du forklare hvordan man får det ? Jeg lurte også på hvordan du har fått de boksene under headeren, hvis du skjønner hva jeg mener? (Der det står Hovedside og Om meg)
    håper på svaar :D!

    SvarSlett