fredag 20. april 2012

Hei, alle sammen.

This is a bag. Full of stuff. My stuff. Mehehe. Klar for tur! Jeg skal selvfølgelig ikke drasse en trillebag inn til bunnen av Grand Canyon...du--uh. Vi skal pakke over i ryggsekker før vi begynner turen.
Så. I dag, nordmenn. I dag skjer det! Prom måtte ofres, men jeg depper ikke. I det minste slapp jeg hysteriet med tanning, kjoleshopping, og hår, negler og middag. Hadde jeg hatt muligheten til å gå, hadde jeg selvfølgelig gjort det - prom er jo The Big Thing i USA - men jeg måtte velge. Sånt skjer. You win some, you lose some. Jeg har pakket alle tingene mine, og jeg er neesten klar til stappe bagen og meg selv inn i bilen som skal kjøre oss til Indianapolis. Der skal vi ta fly til Phoenix, Arizona, finne bilen vi har leid, og kjøre til Flagstaff. Etter en natt i Flagstaff kjører vi til Grand Canyon, pakker tingene våre og drar. Deretter følger én hel uke med turgåing i the Canyon. Dette blir helt fantastisk! Det føles litt uvirkelig at jeg skal få se den. Jeg. Gleder. Meg.

Værmeldingen ser lovende ut!
Nok en gang: Beklager mangel på blogging. Men virkelig. Virkelig. Jeg har så mye annet å gjøre. Det er så altfor lite tid igjen her, og jeg vil ikke tilbringe tiden på blogging daglig. Så dere får bare holde ut. Lover å blogge om selve Garnd Canyon-turen når jeg kommer hjem. En dag. Forhåpentligvis.

5 kommentarer:

  1. God tur, Merete! <3

    SvarSlett
  2. Så heldig! Husk å ta masse bilder, gleder meg til å se, aaah, GOD TUR! <3 :)

    SvarSlett
  3. Å, GUD som jeg gleder meg til å høre om det! :')
    GOD TUR! :D
    <3

    SvarSlett
  4. Hey, heter Merete jeg og; og dette er et relativt random spørsmål, men... Hva kaller de deg der nede? Navnet er upraktisk spør du meg...

    SvarSlett
  5. En helt annen anonym29. april 2012 kl. 17:24

    Godt å se at du har det så godt. du er en goding. xx

    SvarSlett