søndag 8. juli 2012

Mmm Mmm Mmm Mmm

50 shades of grey. Det er absolutt tittelen på en populær, bestsellende erotisk roman, men jeg vil påstå det også er en passende beskrivelse på norsk sommer. Her sitter jeg med et fint utvalg av shortser og sommerkjoler jeg gikk til anskaffelse av i USA, og jeg har ingen bruk for dem whatsoever. Jeg begynner å tro at dette er en straff fra oven for at jeg allerede har hatt "sommer" siden februar. So unfair. DEAR GOD FORGIVE ME.

Nuvel. Jeg har bestemt meg for å ikke la regn og gråvær hindre meg i å leve livet denne sommeren. Det blir grillinger og hygge uansett. Fredag var jeg på grilling hos Maud. Tok masse bilder. Jeg må bare sitere min amerikanske venninne Alex fra da hun så bildene: "I'm jealous of how classy you Norwegians are." Norsk grilling er ikke helt som amerikansk BBQ. Misforstå meg rett; BBQs er supre, men nordmenn vet også hvordan man griller. Og vi kan det med tilbehør.

Guro kom til grillingen! Hun kom hjem den morgenen, men søvnmangel stoppet henne ikke fra å komme til Maud. Aww, Guro. I missed you. Jeg er så glad for at du var i USA også, og ikke minst at vi fikk vært sammen over nyttår! :D

I går hadde jeg noen venner over til middag. Det er lenge siden jeg kokkelerte, men jeg må fader meg si at jeg fortsatt vet hva jeg driver med. Ikke for å skryte..........MEN DET VAR SÅ VELLYKKET. Høh.
Det tok seks timer å perfeksjonere det hele, men det var verdt det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar