tirsdag 10. juli 2012

Enkelt Og Greit.

Det er trafikalt-grunnkurs-mannens tre favorittord i hele verden. Jeg gikk ut av telling på hvor mange ganger han avslutter setninger og temaer med den vesle frasen. "Og slik er det. Enkelt og greit."
I dag var kurskveld nummer to, og i morgen har jeg den siste. THEN, my friends.....then... blir det tid for å sette meg bak rattet og vise universet at jeg var skapt til å kjøre bil. Dessverre er kurset nærmest uutholdelig kjedelig, og det krever alt jeg har av viljestyrke for å ikke gjespe, sovne eller dø. Drømmen om sertifikatet keeps me going. Og Bolla da. Det er fint å ha lillebror der.

Jeg nyter ferien ellers. Mamma og pappa har vært generøse nok til å gi meg sommerjobb, og jeg tilbringer utallige timer med å skrape maling av dører så de kan males på nytt. Det hele er en særdeles innviklet prosess som krever høy intelligens og ubegrenset muskelkraft. Med andre ord er jeg perfekt for jobben. Hittil har lillebror og jeg skrapet to dører rene for maling. Gud, vi er for flinke.
Det er snart på tide å skaffe meg en "ordentlig" jobb også. En med fancy arbeidskontrakt og slikt. Snart. Till then.

Tenkte å poste noen bilder jeg tok for litt siden. Espressohhh.

OG jeg kjører et nytt design nå. Følte for å oppdatere bloggen litt nå som jeg går inn i en ny fase i livet igjen. Dette er ikke lenger en ren utvekslingsblogg, og jeg ønsket ikke at utformingen skulle bære preg av utveksling anymore. Så. Neste punkt på listen er å endre bloggadresse, men DET orker jeg ikke tenke på helt ennå. Ush.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar