lørdag 2. juni 2012

Overload.

Oooh, for en uke! Jeg aner ikke hvor jeg skal begynne....

- Siste skoledag var tirsdag. Jeg hadde 6 finals. ughghhh. Tror det gikk bra! Vi får se. Og hvis ikke.......karakterene mine teller ikke, så no big deal. Hoho.

- Onsdag var det senior breakfast og utdeling av awards! Jeg fikk en award for outstanding achievement i matematikk. Wohoo. Vi gjennomgikk også graduationseremonien. Jeg går sist inn sammen med Etienne. Etterpå kom vennegjengen min til huset mitt, og Ken hadde bakt eplepai. Vi koste oss masse! Jeg kommer til å savne gjengen min ubeskrivelig mye. Senere samme kveld dro vi til skolen og overnattet. Vi hadde et bonfire og lekte capture the flag. Juniorene overrasket oss med kinaputter og vannballonger, men vi jaget dem bort. Oh, to be a senior.

- Torsdag sto vi opp kl. 6 og dro hjem. Jeg klarte å skvise inn 45 minutter til med søvn før jeg måtte stå opp og gjøre meg klar til skolen. Vi dro til Holiday World, en fornøyelsespark noen timer unna Hanover. Sov i bussen hele veien. Had a blassst! Det var bare berg-og-dalbaner i tre, men de var ikke altfor ubehagelige. Etter å ha tatt de store berg-og-dalbanene i parken, forflyttet vi oss inn i vannparkdelen der de har drøssevis med svære vann-berg-og-dalbaner. Villllt. Spiste is som seg hør og bør.

- Fredag, i går, var graduation. Just like in movies, gutta! Vi hadde på cap and gowns og gikk inn i salen i prosesjon. Det var taler og musikk. Etienne og jeg var sist til å motta "diplomene". Alle tok mange, mange bilder!

Vet dere.....jeg er altfor lat til å putte dem alle på bloggen. Blir et lite utvalg. Mine heldige facebookvenner har tilgang til et album med bilder fra hele uka! Check it out.

Jeg og Shelby
Saige og jeg
Liz og jeeg
Kendall The Valedictorian og jeg!
Tyler og jeg
Brennen The Salutatorian og jeg
Daniel og jeg
Jeg har begynt å innse at jeg skal hjem veldig snart. Og selv om jeg gleder meg til å se igjen Norge og nordmenn, så er det kjempebittert å dra fra alt jeg har bygget opp her i USA. Jeg kommer til å savne det mye. Months of depression, here I come. Neida. Joda. Litt.

2 kommentarer:

  1. Koffor hadde dokke forskjellige farger på kappene? Betyr det noe spesielt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Det varierer fra skole til skole. På Southwestern så har guttene mørkeblå og jentene røde kapper. Blå og rød er skolefargene! :)
      Utvekslingsstudenter må ha på seg hvit.......jusssst because. Vi deltar bare i seremonien - vi graduater egentlig ikke. Noen skoler lar utvekslingselevene graduate, andre gjør ikke. Min er sånn midt i mellon, I guess. :P

      Slett