tirsdag 5. juni 2012

Siste dag hos vertsfamilien min...

Nå har jeg sovet min siste natt i senga mi.
Jeg har drukket min siste kopp kaffe her.
Siste frokost er spist; det ble bærmuffins. Mmmmm. Mamma har allerede sagt at det er slutt på superfrokoster nå. Back to cereal and bread. Jaja.
Jeg har gått min siste tur med Terra, min nydelige hund. Hun er kanskje et av de smarteste dyrene jeg har hatt gleden av å bli kjent med.
Jeg har delt hus med Sharon, Ken, Isaac og Owen for siste gang. Jeg kommer til å savne dem. Mye.

Skap, skuffer, hyller. Alt er tømt. Jeg har pakket livet mitt ned i én koffert (...og to gigantiske esker som er sendt hjem allerede). Om bare timer ser jeg mamma og pappa og Anders igjen. ÆÆÆÆH, er det virkelig mer enn ti måneder siden jeg så dem sist? Det føles ikke så lenge. Året har gått fort. For fort. Spesielt den siste halvdelen.....men jeg synes alltid at vårsemesteret går fortere enn høstsemesteret.

Dagen i dag avsluttes med Harry Potter og Ildbegeret. Etter det kjører Sharon meg til hotellet der jeg skal bo med mamma, pappa og Anders. Can't wrap my head around the fact that I'll see them soon!

1 kommentar:

  1. Endelig var vi hos Merete. Etter 28 timer lang tur kunne vi holde rundt henne, noe vi ikke hadde gjordt på over 10 måneder. Og nå skal vi få en smakebit på det amerikanske livet. Vi gleder oss.

    SvarSlett