torsdag 31. mars 2011

Postkort i min postkasse

Ah, lykke! I forigårs fikk jeg en konvolutt som inneholdt tre postkort sendt fra vertsfamilien min. De hadde besøkt byen Pittsburgh i Pennsylvania, og både Isaac, Owen og Sharon hadde skrevet hvert sitt postkort til meg. Jeg blir så glad, er utrolig morsomt å få kort. Gleder meg ufattelig mye til å dra, til å møte dem! Å begynne på High School blir jo også kjempespennende! ...og kjempeskummelt. UÆH. serr lizzm. Første skoledag kommer jeg til å være det nervevraket. Geh.

Jeg kjenner selvfølgelig mer og mer at jeg gruer meg til å dra hjemmefra, men ingenting kan få meg til å ikke dra! Nothing. Jeg vet at de gode opplevelsene vil være tallmessig overlegne det skumle. Og jeg har jo skype. Og denne perlen av en blogg. Høhø.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar