søndag 10. juli 2011

Nå nærmer det seg..

Nå har jeg faktisk kommet riktig så godt i gang med pakkingen! Det ligger klær overalt, men jeg liker å se på det hele som organisert midlertidig kaos fremfor rot. Kofferten jeg bruker er kanskje ikke verdens letteste, men den er stor. Hadde egentlig tenkt å finne en lettere en i butikken, men så gadd vi ikke. Denne her funker helt fint! Jeg ble overlykkelig da jeg så at koffertlåsen er av den usa-godkjente typen. Wohoo!

I går var det tre uker til jeg drar (det betyr at det er to uker og seks dager i dag..oh yeah, matte is my thing). Det føles så uvirkelig! Hjernen min jobber så ufattelig tregt med å oppfatte det hele. Dumme hjerne. Jeg vet at jeg skal dit, jeg vet at jeg snart skal møte vertsfamilien min og se mitt nye hjem, men jeg "skjønner" det ikke. Liksom liksom.
Jeg gleder meg! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar