mandag 5. desember 2011

Mamz & papz - I love you!

..og Anders og Fredrik, så klart.

Da jeg kom hjem fra skolen i dag, ventet det en pakke fra Norge på meg! IIH, alltid like spennende! Jeg gikk berserk, rev den opp fra gulvet, sprang til rommet mitt, brøt esken opp med min umenneskelige muskelkraft og tømte innholdet ut på senga mi.
Det var julegaver fra diverse tanter og onkler (tusen, tusen takk! Dere får julekort i posten! :D), småting, røde fisker.....oooog......JULEKALENDERE, MANN! JEG FIKK MIN ETTERLENGTEDE, ORDENTLIGE SJOKOLADEKALENDER AT LAST! OG PAKKEKALENDER. Tror mamma og pappa endelig innså hvor mye de savner meg, hvor glade de er i den eneste, superherlige datteren deres (beskjedenhet er alltid bra..har jeg hørt), og nå bestikker de meg med pakkekalender så jeg ikke skal bli i USA for alltid. Ta det med ro, mamma og pappa, jeg blir kastet ut av dette landet i juni uansett. Visumet utgår eventually.

Påfyll av norske plastikkposer!
Fem første pakkene i kalenderen er åpnet!
Merete's Big Moment.
Jeg fikk også et julekort i posten fra mormor! Tusen takk, mormor! Du er herlig! Jeg vant dessverre ikke på noen av flax-loddene, men oh well....
Og så avsluttes dette innlegget med et bilde av juletreet vi har i hagen. Jeez, det er så amerikansk! I love it!
I morgen skal det blogges om kakebaking...staay tuned.

3 kommentarer:

  1. Heldiggris! Beskjedenhet <3 Typisk Merete :D

    SvarSlett
  2. En diverse tante.... kremt kremt!!

    SvarSlett
  3. Så heldig du er! Så masse pakker, og såå kult juletreee! :D:D:D ♥

    SvarSlett