fredag 24. juni 2011

The U.S. Embassy, Oslo, Norway

3 og 1/2 meter gjerde. Sikkerhetskontroll. Kø på kø på kø. Den amerikanske ambassaden.
Mamma og jeg sto utenfor gjerdet i pøsregnet og ventet i nesten én time før jeg kom til sikkerhetskontrollen, tilsvarende slike som er på flyplasser. Jeg ga vesken min til mamma (det er nemlig ikke lov å ha med noe som er større enn 28 x 19 x 14 cm inn på ambassaden, skjønner dere....) og fortsatte videre inn ALL BY MYSELF. Sto i kø inne, fikk til slutt levert papirene mine og betalt, fikk en kølapp, ventet, ble intervjuet av en kjempehyggelig amerikansk mann(!), done.
Jeg fant mamma på Wayne's Coffee, og vi drakk dobbel Caffe Mocca med krem. Aah. Smakte godt etter mange timers venting.

Har dessuten fått STS-T-skjorten og sekken i posten nå! Positivt overrasket! :D T-skjorten passet perfekt, og sekken har i hvert fall god plass til ting (og det til trass for at den er GUL, woah, helt sjukt).
Let me introduce you to Mr. Incredibly Handsome.

5 kommentarer: